wtorek, 12 marca 2013

Nowenna w intencji naszych prześladowanych księży, dzień n°5

Nowenna w intencji naszych
 
prześladowanych  księży, dzień n°5
 
 

Całą moją nadzieję w Panu pokładałem, a on pochylił się nade mną, usłyszał moje wezwanie.

Panie, podczas tego  kryzysu, coraz bardziej brakuje  ludzkiej pomocy. Twoi kapłani, zamiast znaleźć pomoc i zrozumienie u swoich hierarchów, muszą się ich wystrzegać lub stawać przeciwko nim. Wierni szukają punktów odniesienia, osób, którym mogą zaufać. Boże mój, prosimy Ciebie o łaskę, aby nikt nie popadał w rozterkę. Pewni jesteśmy,  że nie doświadczasz nas ponad nasze siły, a zatem,  ta samotność, którą za Twoją zgodą odczuwają niektórzy,  nie zaszkodzi im  jeśli  z ufnością znajdą schronienie w Twoich ramionach. Wiemy, że jesteś tu, obok nas, że towarzyszysz nam  krok za krokiem i gotów jesteś nieść nam pomoc, jeśli z ufnością zapragniemy wezwać Ciebie. Prosimy Ciebie o łaskę oddania się Tobie w niezachwianym zaufaniu. Matko Boża z Gwadelupy, pociesz Twoich kapłanów i wiernych przypominając im swoje słowa skierowane do Juana Diego i dając im je odczuć, jako mówione  również do nich samych:
"Słuchaj, moje dziecko, najmniejsze z dzieci, dokąd idziesz? (...) Ja jestem twoją miłosierną Matką, twoją  i tych wszystkich, którzy żyją zjednoczeni na tej ziemi oraz Matką tych wszystkich, którzy pełni miłość dla mnie, wzywają  mnie i ufają mi. (...) wysłucham ich jęków i smutku, aby pocieszyć ich, ulżyć im w ich cierpieniach i nieszczęściach (...)
Słuchaj, moje dziecko, najmniejsze z dzieci i dobrze zachowaj to w swoim sercu: co cię smuci, co cię przeraża, jest niczym. Niech twojej twarzy nic nie zasmuca, ani twojego serce. Nie bój się tej choroby, lub jakiegokolwiek innego zdarzenia, nie lękaj się, nie zasmucaj. Czyż nie jastem tutaj, ja,  twoja Matka? Czyż nie pozostajesz w moim cieniu, pod moją opieką? (...) Czego chcesz więcej? Nie, nie miej żadnej troski, żadnej goryczy. "
Najświętsza Maryjo Panno, ufamy Tobie. Jesteś naszą Matką i Matką naszej nadzieji. Amen.