sobota, 13 października 2012

List księdza Rene Trincado Cvjetkovic do księdza Chazal’a


List księdza Rene Trincado Cvjetkovic do księdza Chazal’a

Ten odważny kapłan będzie jutro rozmawiał z bp Fellay’em. Prosimy o modlitwę za niego wszystkich czytających ten artykuł.
 
 

Drogi Księże Chazal,

Gratuluję Księdzu odwagi w obronie Wiary. Proszę o złożenie ode mnie gratulacji księdzu Pfeiffer’owi i wszystkim księżom sprzeciwiającym się otwarcie [układowi] w USA. Ja,  ksiądz René Trincado Cvjetkovic, jestem członkiem  Bractwa św Piusa X. Mam 46 lat i jestem Czylijczykiem. Rezyduję w Mendoza w Argentynie. Jestem prawnikiem, a wcześniej byłem oficerem w wojsku.

Nie zgadzam się na układ z Rzymem. Nie zgadzam się również na ‘’nowy styl’’, dwuznaczny i dyplomatyczny, ponieważ ta nowa postawa zniszczy nas nawet nawet bez podpisywania zgody.  Uważam, że jedynym wyjściem z tego kruzysu jest dymisja biskupa Fellay i zastąpienie go przez kogoś, kto naprawdę chce walczyć z tym okropnym modernizmem. Jeżeli zostanie zastąpiony przez kogoś, kto chce pokoju (falszywego i niesprawiedliwego) z heretykami Rzymu, zostaniemy zniszczeni. Lecz trudność polega na tym, że większość Kapituły jest w rękach tych, ktorzy podążają za " miękką linią".

Mój przełożony dystryktu zna moją opinię. Prowadziliśmy ostre dyskusje. Zabronił mi wysyłania e-mail’li  w obronie biskupa  Williamsona. Odpowiedziałem, że rozkaz nie jest odpowiedni i że będę bronić bp Williamsona za pomocą maili i innymi sposobami. Zagroził mi karą.  Mam nadzieję,  że odpowiedziałem na żądania. Informuję Księdza, że bp  Fellay będzie w  Buenos Aires od 7 do 12 października, w  Mendoza  13go, a  w Santiago w  Chile  14go. Księża z tych trzech miejsc są przeciwni układom.

Będę rozmawiał z biskupem  Fellay szczerze. Nie wiem co się stanie. Skontaktuję się z Księdzem. Chciałbym znać Księdza zdanie.  Prosze o wybaczenie za mój zły angielski.

In Christo,

PRTC